Březnové novinky

25.03.2013 23:41

Měla bych asi začít resty z února:

23.2. Halové neoficiální závody pro začátečníky v Probluzi aneb když se daří, tak se daří

   Okolo Vánoc jsem dostala chuť zajet se Simbísem zase na závody a tyhle se zdály být ideální: dva jumpy, běhy jen pro začátečníky a ke všemu ještě hezká hala. No jen blázen by nejel. Ani odjezd v pět ráno mě, ani holkám nezkazil náladu (velké díky mamince, která zaťala zuby a vyrazila s námi :-)). Cesta byla docela plynulá a silnice jen občas trošku zavátá sněhem (to jsme ještě netušily, jak bude vypadat cesta zpátky :-)). Hned po příjezdu jsem zjistila, že mezi Čechy a Moraváky je opravdu pár rozdílů a dokonce i mezi pejskaři :) Nikdy jsem tomu nevěřila, ale když jsem přijela a všechny s úsměvem zdravila a občas chtěla navázat i nějakou konverzaci, tak všichni buď dělali, že mě nevidí, nebo zašuškali pod fousy ,,Brý den'' a valili pryč. Chudáci si museli myslet, že jsem se praštila do hlavy, ale já mám prostě jen prořízlou hubu a ráda potkávám nové lidi :o) Každopádně na začátek to byla zvláštní zkušenost...

   Co se týče běhů, tak parkury se mi líbily. Nebyly jednoduché, ani moc složité, sem tam nějaká pastička a dalo se vést různými způsoby. Jediné, co mi dělalo vrásky bylo Simbino ,,odložení'' na startu. Za předchozí cca měsíc jsem jí ho znechutila natolik, že se tomu odložení vůbec říkat nedalo. Nadruhou stranu jsem nechtěla startovat z ruky, takže jsme se před každým během tak minutu dohadovaly, dokud se Simba nenechala přemluvit :) První běh jsem byla netradičně nervózní :-) a Simba je tak trochu cíťa, takže tyčky létaly vzduchem a dokonce se Simbince podařilo vypadnout ze slalomu. Druhý běh už nervozita opadla a bylo to poznat, ikdyž 2 tyčky ještě letěly dolů, tak Simba už nebyla tak vyjukaná a reagovala docela normálně.

   Organizace i zázemí bylo skvělé, akorát kosa byla šílená a foukalo jako blázen. To ale úplně vyhovovalo Betynce, protože ta takové počasí miluje. Neustále se válela ve sněhu až z toho měla odřený čumák :o) Ale na cestu zpátky jen tak nezapomenu, během dne všude nasněžilo okolo 30cm sněhu a řízení na neprohrnutých a kolikrát i skoro neprůjezných silnicích bylo více než adrenalinové. No zkušeností bylo na jeden den spousta, tak uvidíme, co přinesou další závody ... (Video není, protože vypůjčená kamera měla plnou kartu, ale to je možná dobře...:-))

10.2, 1.3 a 9.3. Intenzivky s Marťou Konečnou

   Kopec srandy, príma agiliťáci a Martiny vtípky :-) Tréninky s Marťou mám moc ráda, tak co dodat... Snad jen: Velká radost!

Video

24.3. Intenzivka s Kristou Půdovou

   Hoodně zajímavý trénink a spousta nových zkušeností. To asi nejlépe vystihuje naše nedělní zážitky.

   Krista běhá úplně jinou ligu. Učila mě prvky, které mě ještě nikdo, kromě Terky, neučil a já jsem si připadala jako největší vemeno na světě, protože tenhle moderní a vymakaný styl běhat neumím (ne, že bych něco jiného běhat uměla ...), ale moc ráda bych se ho i dál učila :o) Zkrátka to vypadalo tak, že jsme každý úsek běžely asi 20x a Simba, můj malý nerváček, nemá moc v lásce dlouhé opakování, takže si pak začala vymýšlet vlastní srandy, jako podlézání skočky apod. Každopádně máme plno nových typů, na co se v tréninku zaměřit, za což Kristě moc děkuju.

   Video nebude, což mě teď mrzí, ale co naděláme, bez kamery se špatně točí ...

   Zase u nás napadl sníh, takže se žádné jarní počasí ještě nekoná. Sníh máme sice rádi, nadruhou stranu už se ale těším, až  zase vyrazíme na hory. Holkám ale zima vůbec nevadí. Simba razí heslo: koupat se dá v čemkoli a za každého počasí, a Betynka zase: všechno lepší než bahno. Navíc obě tak trochu ujíždí na sněhu. Simba má ráda létající sněhové koule a Bebina je zase přeborník ve válení se ve sněhu a v ochutnávání sněhu za běhu :-)

   Na fotky z procházek se můžete mrknout: