Květnové novinky

12.05.2012 22:52

Aktualizovat stránky po třech měsících má jednu velkou nevýhodu a to, že člověk neví, čím začít a co sem napsat a co ne, protože kdybych sepsala všechno, co se za ty 3 měsíce stalo, tak by z toho mohla být i knížka :-)

V prvé řadě se Simbě podařilo zbaštit další hračku (tentokrát uzel), takže byla znovu na operaci (někdy v březnu). Díky tomu jsem si uvědomila, jak citlivá a jemná je Simba uvnitř a možná jsem i přišla na to, proč ty hračky do sebe tak láduje :-) Každopádně výsledkem je, že se Simbinkou už necvičíme žádné triky, nevím, jestli je to tak už napořád nebo za čas s trikama zase začneme, ono je to vlastně jedno. Simbulka je totiž cíťa a já jsem si neuvědomovala, jak na ni při tréninku tlačím. Takže jestli se do toho ještě někdy pustíme, tak jedině až si budu umět vyčistit hlavu :-) U agility i u frisbeečka je to už snad v pohodě.

8. dubna jsme byly s holkama v Pohořanech na frisbee semináři u Lucky Schönové a Verči Urbáškové. Tentokrát frisbeečkovala jenom Simbína a moc jí to bavilo :-) Byly jsme ve skupince u Lucky, která mi poradila, co už můžu Simbince házet a co jí mám postupně učit. Seminář byl parádní, moc mi pomohl a byla tam skvělá atmosféra. Fotky: Tomáš Kocián, páníci od Brely a Bruce

4.-8. května jsme byly na agility intenzivce u Martiny Konečné v Krumvíři a bylo to parádní. Martina K. je milá, sympatická a jako trenérka mi moc sedla. Jsem ráda, že jsem tam jela :-) Se Simbou byla docela sranda, protože první noc vůbec nespala (dohromady asi 10 min), pořád šrákala po pokoji a občas si zakňourala a zaštěkala, takže jsem se všichni úžasně vyspali. Další noci už spala v kleci a byla v pohodě, tak alespoň už vím, jak na ni :o) Běhání bylo zábavné ale náročné, jak pro mě, tak pro Simbu. Já jsem měla krizi 3. den v pondělí, kdy jsem si nebyla schopná zapamatovat parkur o deseti tunelech apod. a Simbinčina únava se později projevila na startech, na kterých nechtěla čekat. Ona má ráda agility-běhání a čekání na startu je pro ni nutné zlo, tak na tom zkusíme zapracovat :-) A Betynka se střídavě spokojeně vyhřívala na sluníčku a ochlazovala ve stínu v boudičce a taky mě párkrát pěkně naštvala, když v nestřežených chvílích vylizovala zbytky oleje, které tam do křoví vylívali z hospody. Ale jinak byly obě parádní! (Pracuje se na videu)

Taky jsem objevila fotky z tréninků u nás na cvičáku: www.miacis.rajce.idnes.cz

To je zatím všechno :-)