Novinky

17.11.2011 22:10

Tak jsem se odhodlala po dvou měsících sepsat nějakou aktualizaci :-)

Takže... Máme za sebou pár úžasných zážitků, mezi které určitě patří neoficiální agility závody, které jsme pořádáli u nás v Šumperku. Betynka běžela jenom jeden běh s mamkou, protože jsem měla pocit, že není ve stavu, kdy by zvládla dva běhy se mnou a potom ještě s mamkou. Obě běžely moc hezky, dařilo se jim a vyběhaly si krásné 2.místo. Video bohužel nemáme. Simbinka běžela štěňátkovský tunýlkový parkur a byla to docela sranda, protože mi přijela asi 2 minuty před tím, než jsme šly na start, takže jsem jí nestihla proběhat ani nabudit na hračku, zkrátka jsem s ní šla na start a Simba koukala po všech psech a lidech okolo. Po tom, co vyběhla už to bylo super a nebýt hloupé chyby na konci (vyhodila jsem brzo hračku a Simba minula poslední skočku), tak by to byl snad i plynulý běh :o) Fotky tady. Simbinčino video tady.

Simbinka má něco mezi 45 - 50 cm a 17,5 kg, takže je to takový malinký poníček :o) Je to mazel a blázen zároveň, navenek šílenec uvnitř milující štěňátko, zkrátka Simba je všechno v jednom. Trénujeme agility i frisbee a pár štěňečích tríčků. Chtěla bych pořídit nějaké další Simbinčino video, abych se za pár let mohla podívat, jaký byla Simba prcek, tak třeba se časem zase něco objeví :-)

Jinak jsem dala na rajče nějaké starší fotky. A tady jsou moc pěkné fotky holek od Lenky Šircové :-)