Novinky

07.10.2012 13:18

30.9 Chocholouškův memoriál

aneb parádní neoficiálky v Kromeříži. Musím přiznat, že to byly jedny z nejlepších závodů, na kterých jsem byla (ikdyž jsem jich ještě moc neobjela :-)). Organizace byla suprová, všechno odsýpalo a štěňátka se vyhlašovala hned po doběhnutí posledního běhu, takže paráda. Atmosféra byla taky moc fajn, kroměřížští agilťáci působí příjemně a mají moc hezký přístup ke psům :-) K tomu všemu tam byl stánek s palačinkama a dalšíma dobrotama a obchod s hračkama, pamlskama apod., takže další velké + :-) A abych se konečně dostala k běhání... Simba byla v kategorii štěňátek L, kde bylo 15 pejsků, a běhali se 2 běhy jenom z tunýlků - Honička Mgr. Kudlákové a Tuneliáda mjr. Maisnera. Před prvním během jsem Simbuchu pěkně rozehřála, potahala se s ní a než jsme přišly na řadu, tak už jsem byla pěkně nervózní. Tož se na mě asi holt podepsala ta dlouhá pauza. Když jsem se se Simbou snažila dojít na start, tak byla tak natěšená, že málem vyběhla beze mě, ale nakonec si díkybohu uvědomila, že parkur jsem se vlastně učila já a radši na mě počkala. V odložení sebou tak mlela, že jsem od ní nešla moc daleko, aby nevyběhla dřív, za což jsem potom dostala zaslouženého sprda. Chybami se člověk učí :-) No běh byl hezký, plynulý a Simba ho dala bez chyby a v nej čase, takže si odnesla svůj první pohár a další pěkné ceny za 1.místo :-)

V druhém běhu už jsem si ji na startu víc hlídala a ikdyž odložení nebylo nic moc, tak vyběhla až na povel. Simbinka se snažila a běžela parádně a nebýt mé hloupé chyby, díky které jsem ztratily pár sekund, by to byl docela plynulý běh. Myslela jsem, že z toho bylo odmítnutí, ale teď jsem mrkla na výsledky na internetu a rozhodčí nám nic nemávla, takže jsme měly akorát časovou ztrátu a Simba skončila na 5.místě. Je to prostě šikula :-) VIDEO


Ze života

Se Simbou teď trénujeme slalom metodou 2x2. Ačkoli jsem v průběhu našeho tréninku ztratila už všechny iluze o svých trenérských schopnostech, dostaly jsme se na 6 tyček! Cesta byla trnitá a určitě ještě bude, ale vždyť by to byla nuda, kdyby mi všechno šlo tak pěkně, jako Susan Garret na jejím instruktážním DVDčku :-) Stejně tak jako mě Simba naučila, že neexistuje jednoduchý parkur, že do psího tréninku lidské ego nepatří a že nikdo není dokonalý :-) (tím myslím samozřejmě sebe), mi taky ukázala, že mnohem důležitější je cesta k cíli než jeho dosažení. Simba s Betynkou jsou prostě skvělé učitelky :-)

Jináč jsem dala na internet video z agility tréninku, je na něm Simbinčino i Betynčino snažení z úterního a čtvrtečního tréninku :-)