Novinky

25.11.2012 23:26

Létájící Čestmír (nebo Betynka?)

 

Létící Simbíska :-)

Tentokrát to vezmu od konce :-)

24.11 jsme na cvičáku pořádali 4. agility přáteláky. Stejně jako každý rok přijeli Vikýřováci, Zábřežáci a Olomoučáci (a možná ještě někdo další :-)) a dohromady se nás prý sešlo něco přes 70 :-) Bebinka Pepinka byla přihlášená do běhu Přátel a příbuzných s mamkou. Parkur měly přimeřeně složitý vzhledem k tomu, že mamka agi neběhá a Bebinka zase není zvyklá běhat s mamkou. Obě dvě se moc snažily (ikdyž bylo bahno, které Bebina nesnáší :-)), bavilo je to a doběhly na super 3. místě (sice z celkového počtu 4 týmů, ale historie se neptá!) :-). Simbinka běžela taky jen jeden běh - jumping v kat. Nezávodníků. Než na ní přišla řada, tak si asi 4 hodinky počkala v klícce, což se jí moc nelíbilo a já jsem neměla moc času jí tam chodit kontrolovat, takže ani nevím, jestli protestovala celou dobu nebo jen když jsem od ní odcházela :-) Ovšem až se dočkala, tak si to jak se patří užila :-) Letěla jako vítr a doběhla v nej čase, ale se dvěma shozenými tyčkami, což ji posunulo až někam nakonec výsledkovky. Na závěr byl do parkuru zařazen i slalom, který byl dobrovolný a do tratě přímo nezasahoval, ale protože ho už Simbucha umí, tak jsem ho s ní chtěla vyzkoušet. A copak Simbinka neudělala? Poslední překážka byla kousek od pásky ohraničující parkur a pokud chtěl psovod pokračovat do slalomu, psisko se muselo otočit prudce do leva. Simbinka krásně zareagovala na stranový povel, ale první, co po skočce uviděla, byl tunel, který byl mimo parkur za páskou a ještě otvorem nahoru ale koncem otočený do země. No a natěšenou Simbu nenapadlo nic jiného než do něj vletět :-D No asi se trochu lekla, ale vyběhla zase ven a slalom udělala bez chyby :-) Ona si prostě jen myslela, že bylo třeba obohatit závody nějakou kulturní vložkou. Jinak je to úplně normální pejsek :-) Já jsem zase měla za úkol postavit dva parkury pro závodníky - open a jumping. No... Open se mi opravdu podařil a disklo se na něm 80% týmů :-) Sice to podle mě byly zbytečné disky, ale jak už víme, historie se neptá! Měla jsem z toho trošku nervíčky, protože jsem to nadělení tušila, už když jsem parkur dostavěla, ale teď už vím, že to bylo zbytečné. Závodníkům se trať snad líbila (neukamenovali mě :-)) a to je nejdůležitější. Zato v jumpu už to byla nuda a doběhli skoro všichni. Po celém dni na nohou mě začaly bolet záda, takže jsme s holkama vzdaly závěrečnou žranici v kantýně a odjely se domů vyspat. Fotky tady

Zbytek dopíšu snad během týdne. Ale Kalendář akcí už je dopsaný a opravený.