Novinky

19.12.2012 22:02

Fotky z procházky 28.10. :

V poslední době docela často (na naše poměry) intenzivkujeme a zkoušíme různé trenéry:

16. - 17.11. intenzivka s Marťou Konečnou v Krumvíři (video je zatím u kamarádky)

    U Marti už jsme se Simbou jednou byly a stejně jako předtím, i teď jsme odjížděly nadšené. Její styl trénování a přístup k agility mi skvěle sedly a z obou jejích intenzivek jsem si hodně odnesla. Běhali jsme každou sekvenci na několik způsobů, což mi rozšířilo obzory a vyzkoušela jsem si tak styly vedení, na které bych si normálně netroufla. Na agilitění v Krumvíři je báječné taky to, že všichni intezivkaři bydlíme s Marťou v jejím domě, což s sebou nese parádní atmosféru po celý den :-) Marťu jako trenérku můžu tedy vřele doporučit.

    Tentokrát s námi nejela Betynka, protože měla chudina zánět močáku a antibiotika. Ale myslím, že by se jí tam s náma stejně nechtělo celý den mrznout :)

2.12. intenzivka s Pavlou Vorlovou v Olomouci (video je taky zatím u kamarádky :))

    Tuhle intenzivku jsem společně s intenzivkou s Terkou Královou dostala jako narozeninový dárek :-) Simbinka si poprvé vyzkoušela běhání na umělé trávě a poprala se s tím docela dobře. První běh byla sice pomalejší, ale potom získala jistotu a valila jako normálně. Nejdůležitější věc, kterou mě Pavla naučila, je točení psa ještě před překážkou. Předtím jsem to nedělala a nedošlo mi, že pro velkého psa jako je Simba je to hodně užitečné. Tak jsem zase o zkušenost bohatší :-) Pavla je skvělá handlerka, talentovaná na agility a milá trenérka, ale její styl mi tolik nesedl jako styl Marti nebo Terky. Já potřebuji, aby mi bylo všechno vysvětlováno s co nejvíce detaily, prostě jako blbovi, abych pochopila, co se po mně chce :-) A v Pavlině výkladu jsem se prostě občas nechytala... Jinak to byl hezky strávený den.

    Betynka jela s námi, protože ještě tolik nemrzlo a o volných chvílích jsme tam spolu blbly na louce :)

15.12. intenzivka s Terkou Královou v Olomouci - video tady

    Na intenzivku s Terkou jsme měli trošku komplikace s dopravou, takže místo abych byla už dopředu natěšená, jsem byla akorát nervózní, abychom stihli dojet včas. Všechno nám ale v pohodě vyšlo a před začátkem jsme stihli i vyvenčit psiska :) Terka mě hodně pozitivně překvapila. Po prohlídce docela složitého parkuru (takové parkury mě hodně baví :-)) jsme ho prošli celý ještě jednou s Terčiným výkladem. Na Terce je poznat, že má agility prostě v krvi, má talent na to vidět spoustu věcí, které ostatním unikají. Parkurem nás provedla tak, aby byl v běhu pes co nejrychlejší a nejpřesnější a hadling co nejjednodušší. Docela mě překvapilo, kolik zbytečností jsem si ve vedení vymyslela. Běhání mě i Simbu bavilo (jako vždycky :-)) a tentokrát i proto, že jsem si zase vyzkoušela prvky v handlingu, které jsem nikdy nedělala, např. křížení za psem. Vždycky jsem křížení za psem bála a v parkurech jsem ho nikdy nepoužívala, protože jsem ho neuměla. Tak jsem si rozšířila obzory :-) Terka se taky nebojí doporučit týmům nové věci, kterých se ostatní trenéři bojí. Např. kamarádce s fenkou jacka, která často vypadává ze slalomu a není si v něm jistá, doporučila začít s ní dělat uličku, ikdyž fenka už několik let slalom dělá a pochopila, že se má slalomem proplétat. Takže velká spokojenost :-)

    Betynka zůstala doma, protože byla kosa a mokro a to Betynce už nedělá moc dobře.

To je zatím všechno. Užijte si Vánoce a všechno nejlepší a hodně pohody do Nového roku.