Tábor s Radovanem Liškou

10.09.2013 12:10

   Tento rok jsme se Simbou a s Betynkou - pozornou divačkou :-), vyzkoušely i druhý tábor. Bohužel nebyl dostatek peněz, abychom si ho mohly užít celý, ale i tak to stálo za to :o) U Radovana jsem trénovala poprvé, když nepočítám tábor pro děti v roce razdvatři, kdy jsem tam jela jako desetiletá s Betynkou. Z toho tábora si stejně nic nepamatuju, jen jsem si matně vzpomněla, jak vypadal areál :)

   První trénink byl pro mě a pro Simbu trošku zapeklitý... Parkur jsme sice nakonec doběhly, ale říkala jsem si, co jsem to za vola, že jsem nás přihlásila do pokročilých... Krizička tedy proběhla hned první den, a potom už to bylo parádní. V pokročilých jsme zůstaly a bylo to jenom dobře, protože tratě, které nám Radovan postavil, byly perfektní. Za ty 4 dny tréninku jsem se stihla tolikrát zamotat a ztratit, že ani nemá cenu vzpomínat, kolikrát to vlastně bylo. Přišla jsem na to, že když se mám na parkuru točit, jak vítr v bedně, tak hodně nerada dělám francie, protože pak nevím, kde jsem apod. :-) Ale nikdo není dokonalý, že...

   Celou dobu strávenou na Zetoru nám propršelo a byla kosa, ale to rozhodně nijak neovlivnilo všudypřítomnou skvělou náladu. Večerní aktivity a bavoráky :-) jsou nezapomenutelné a já jsem moc ráda za naši super partu ze cvičáku :)

   Mám to všechno natočené, ale zatím nevím, v jakém programu to upravit, protože mě zklamal i můj nový program Nero Vision, ve kterém jsem teď upravovala videa z tábora s Polonou. Z HD mi totiž milý Nero udělal rozmazaná a kostičkovaná videa, výsledek je sice na youtube, protože se mi nechtělo zahodit ty hodiny strávené stříháním, ale nijak pyšná na to nejsem... https://www.youtube.com/watch?v=_wKmrOOlU9Q